Value added services

Support
Hos pickandpack ved vi hvor vigtigt det er for vores kunder, at de løbende kan komme i kontakt med vores personale. Derfor sidder der altid en medarbejder klar på support både på mail og på telefon. Support er inklusiv i den aftale som vi indgår med vores kunder. Det vil sige at der ikke bliver pålagt nogen ekstra betaling for at bruge vores support.

Rapportering
Vi har i vores lagerstyrings system mulighed for at tilbyde en del afrapportering til vores kunder. Hvis kunden for eksempel ønsker at se hvilke varer de ikke har solgt af, eller hvor mange de har solgt i en given periode, så kan vi ved et enkelt tryk i systemet forsyne vores kunder med denne information. Vi har også mulighed for nogle salgs statistikker, og for at levere statistik på total lager transaktioner på en given vare. Brug af rapportering er gratis for vores kunder.

SMS og mail til kundernes kunder.
I nutidens e-handel er det vigtigt for dem som handler på en webshop, at de får besked omkring afsendelse af varen vedlagt et tracking nummer. Denne mulighed forefindes i vores system hvor vi kan sende en sms eller en mail direkte til din kunde med disse informationer. Servicen er gratis.

Brug af distributører
Har man som kunde på lagerhotellet ikke selv en distributør aftale, kan man med fordel benytte en af dem vi har som standard. Vi har daglige afhentninger af følgende distributører

  • Post Danmark
  • DPD
  • GLS
  • UPS
  • Fedex
  • 3D
  • Esbjerg Gods
  • Danske fragtmænd
  • DSV

Hos enkelte af disse distributører har vi været heldige at forhandle nogle gode aftaler som vi kan videresælge til vores kunder.

Udspecificering af månedlig faktura
Ved månedens afslutning vil du som kunde modtage en faktura fra vores lagerhotel. Fakturaen er udspecificeret således du på ordre niveau har mulighed for at se hvad dine omkostninger har været til henholdsvis lager og fragt. Dermed kan du helt nede på ordre niveau sikre at du laver overskud på hver enkelt ordre.