Integrated workflow

Vores IT systemer er fuld integrerbar. Det vil sige at kommunikation og overførsel af data kan ske direkte til og fra vores system. Lad os som eksempel tænke at når en ordre skal overføres til vores WMS system så sker det automatisk ved hjælp af elektronisk data kommunikation. Det vil sige at kunden ikke behøver at sende en mail eller ringe hver gang en ordre skal ekspederes. Ligeledes har vi mulighed for at tilbageføre en del information omkring varer afsendt, lagerbeholdning og meget mere.

Standard integrationer

Vi har i forvejen en del standard integrationer til vores system. Det vil sige at hvis du benytter et af disse systemer, så er det forholdsvis plug and play for at kunne udveksle data med os elektronisk.

  • – E-conomic
  • – C5
  • – Scannet
  • – SmartWeb

Derudover har vi en række standard værktøjer til udveksling af XML, og CSV baserede data.

Eksempel på kunde integration

Som et eksempel kan vi prøve at tage en SmartWeb integration. Når en kunde har lagt en ordre på SmartWeb shoppen, så overføres ordren elektronisk via en FTP server til pickandpack lagerhotel. Vi læser ordren ind i vores lager system, frigiver ordren og sender den ud til pluk og pak. Når varerne er pakket til kunden, udskrives der en label til den distributør der er valgt. Tracking nummeret lagres i vores system på ordren, og en fil indeholdende oplysninger om ordren sendes tilbage til SmartWeb systemet. Her tager SmartWeb fat i filen, og indlæser den, samtidig opdateres status på ordren så du kan se at varen er afsendt, og du kan herefter sætte ordren til fakturering.

Ønsker du at vide mere om SmartWeb systemet kan du læse mere her.

Ønsker du at vide mere om integrations mulighederne, så kontakt vores kunde service. Du finder oplysningerne på vores kontakt side.